Sunday, November 16, 2008

Hur går det?

Alltså... Nej.
Det gick inte så bra med pluggandet idag. Men nya tag imorgon!
Som jag säkert sagt innan så är jag en tjej som gillar att ha koll på saker. Därför har jag bestämt mig för att göra upp en plan för hur de närmsta veckorna fram till lovet ska se ut. *Klappar mig själv på axeln* Planen ska innehålla allt som händer men framför allt hur jag ska plugga och vad jag ska plugga varje dag för att hinna med allt utan att känna mig stressad.

För att tala om något annat som inte är det minsta mer intressant så har jag tröttnat rejält på låtarna på min iPod. Jag skulle lungt kunna ladda över nya, om det inte vore så att nästan alla Relient K låtar är på iPoden och inte på datorn. Suck. Jag har svårt att tänka mig leva utan alla mina älskade Relient K låtar... Snyft. Men jag kanske får göra den uppoffringen? Jag har ju ändå sett dem live, vilket var en dream coming true... *Victoria blir genast lite gladare*
Jaja, jag kommer säkert på en lösning. Alla problem har en lösning :)

Kram!
och god natt

1 comment:

Anonymous said...

haha men lägg in låtarna från ipoden till datorn då? :D så kan du lägga in nya sen?