Sunday, November 23, 2008

Besöksstatistik

Kollade just hur jag låg till i besöksstatistiken. Eftersom jag inte skrivit något i helgen förstod jag att det inte skulle se så bra ut, och det gjorde det inte heller. Den absoluta toppen var den nittonde, vilket måste ha varit i onsdags då det låg runt 20-30 besökare. Sen har det gått ner, idag har jag än så länge 6 pers besökt bloggen. En rejäl nedgång alltså.

Men det är skönt att veta att min identitet inte är i bloggen. Om bloggen går dåligt betyder inte det att jag ska må dåligt. Jag är lika glad ändå. Den här bloggen är inte mitt liv. Det är något jag gör på fritiden och något jag tycker är kul. Om fler uppskattar det är det kul, det ger ju en extra sporre att skriva, men jag är inte beroende av att folk ska berömma mig och följa min blogg regelbundet. Så sätt inte er identitet i något som går upp och ner hela tiden. Var fasta i er själva, och den bästa personen att ha sin identitet i, är Gud.

Så kram på er! Besöksstatisktiken går nog upp snart :)

No comments: