Saturday, November 15, 2008

Lördag

God morgon!
Jag har sovit i ca 7 ½ timme i natt. Åh vad jag önskar att jag kunde sova längre, men det gick bara inte, sorgligt nog.
Thessi och jag kom hem runt halv två igår natt eftersom vi missade tåget från Södra som gick 20 över tio. Men det var det värt. Ett helt underbart möte var det med många förvandlade liv. I'm so grateful.

Lördagen ser i alla fall ut som alla andra lördagar...
  • Städning
  • Plugg
  • Promenad med hunden

Det nya för den här dagen är dock:

  • Scrapbooking

Jag ska börja kolla igenom mina bilder från i somras och stoppa in dem i en scrapbook och göra lite fint :) Jag tycker att det är otroligt kul att pyssla, dessvärre är jag inte så bra på det. Hehe. Men huvudsaken är ju att det är roligt.
Det blir nog även en dag av reflektion och många tankar, jag är på sånt humör.

Stora kramar!
You are loved...

No comments: