Tuesday, November 18, 2008

David Archuleta

Måste bara skriva om denna otroligt grymma sångare, David Archuleta.
Han var med i American Idol i våras och kom på andra plats. Han har nu släppt en skiva och låtarna är underbara. :) Jag lyssnade mycket på honom i våras och nu hamnade jag bara av en händelse på hans myspace sida.
Jag absolut älskar hans röst. I vanliga fall brukar jag lyssna på låtar som passar in i den situation jag är i just nu, men varken Crush eller Touch My Hand passar in i mitt liv (som är de enda två låtarna jag hört just nu). Men hans röst, åååh hans röst. :) Min syrra dog på fläcken när hon hörde låten. Hehe.
Jag har lyssnat sönder Nevertheless i några dagar, men nu blir det David Archuleta för hela slanten.
Kram!

1 comment:

Anonymous said...

och JAG VISADE HONOM FÖR DIG! MOAHAHAHA