Wednesday, November 26, 2008

Sovmorgon imorrn

Jag kom precis på att det är sovmorgon imorrn. Mmmm. Men så trött som jag är ska jag nog lägga mig vanlig tid i alla fall så att jag får sova ut lite. Det blir alltså att gå upp fem i sju. Heavenlyyy.

Tre och en halv lektioner imorgon. Samhälle, matte, halv geografi och sen idrott. Vi ska dra iväg till en simhall och simma. Jag tävlingssimmade förut för några år sedan. Jag förstår inte riktigt varför jag slutade. Det var så kul. Ibland börjar jag längta otroligt mycket efter att simma igen, bara för att det är så otroligt skönt. Kanske blir det en tur till Ösmo simhall under jullovet?

Jag fick en hel del franska gjort idag, känns bra. Dessvärre blev det lika mycket matte som jag hade hoppats. Men det får lördagen ta. Lördag blir en riktig, riiktig pluggdag. Först städa, sen plugga. Not so heavenly. Men jag tröstar mig med att det idag endast är 17 dagar kvar till lovet. Nedräkning!

Så kram på er alla.

No comments: