Thursday, November 20, 2008

En vanlig dag

Dagens geografilektion... (Kom nu ihåg att mitt efternamn är Woods, vilket betyder skog på engelska.)
Jag ska logga in på skolans dator när ett pop-up fönster kommer. Där står det:
"Vi kan inte hitta trädet eller servern. Var vänlig hitta ett annat träd eller server.. osv" Är det inte lite komiskt? Jag dog av garv. Träd liksom, och mitt efternamn är skog. Jag trodde först att det var någon som skämta med mig, typ datakunskapsläraren. Men så var inte fallet... Tror jag.

Resten av lektionen var klassen särskilt flummiga och tre pers körde hårt med svengelska. Några exempel: Mouse glue = Muslim, I straight = Irak och Hellotrue=Hejsan. Var vi trötta? Hade vi syrebrist? Hade vi kul? Svaret är ja på alla frågor. T.o.m. vår lärarpraktikant tyckte vi var roliga, fast han uttryckte det såhär: "Alltså, fy vad tråkiga ni är" och så garvade han.

Måste också säga att jag lånade Twilight idag, på engelska. Ska bli intressant att läsa faktiskt. Filmen har ju kommit ut och min syrra och Madde är helt galna i den. Så jag får se :)

Nu ska jag kolla runt snabbt på internet och sen blir det franska och geografi.
Kram på er från trädet... :)

1 comment:

Anonymous said...

HAHAHAHAHA

Jag tror att någon börjar likna sin far.....