Sunday, November 02, 2008

Äntligen hemma!

JAAAA! Jag är hemma! Så underbart.
Jag har haft det sjukt bra med många livsförvandlande möten med Gud. Tänk vad mycket en helg kan göra. Jag och syrran åkte upp och Vicky kom på torsdag kväll. Så då fick jag ju tid med systern också, vilket var mysigt.
Det enda negativa var nog att sovsalen var så otroligt kall. Jag sov med tjocka leggings, shorts, t-shirt, tjocktröja och två par strumpor och jag frös otroligt mycket ändå.
Om ni vill veta om helgen, vad som hände, vilket möte som var bäst, o.s.v, så får ni ta och fråga. För det finns så otroligt mycket att säga. Det enda jag vill säga till er är att åka på YOUTH nästa år, jag rekommenderar det starkt!

Så, eftersom jag inte sovit så bra dessa nätter pga kylan, så känner jag mig riktigt trött. Det blir å lägga sig i vettig tid ikväll om jag ska orka upp till skolan imorgon, vilket jag gärna vill. På tal om skolan är jag väldigt stressad. Vi hade ett arbete över lovet som ska vara klart på fredag, och visst har jag börjat, men jag är inte på långa vägar klar, och jag vill verkligen få bra på det arbetet. Så det är bara att kämpa hårt under veckan, för nu är jag alldeles för trött.

Stor kram till er alla.
Du är grymt älskad och värdefull, tycker Gud, och jag:)

No comments: