Tuesday, November 25, 2008

Tisdag

Lyssnar på Kevin Borg, chattar på Facebook och skriver blogg. Jag gör alltså allting jag inte borde göra just nu. Egentligen så borde jag sitta och plugga franska och matte, men nej nej. Det gör jag självklart inte. Dummis.

Idag fick vi två till arbeten, samhälle och engelska. Vad är det med samhällsläraren och arbeten? I don't know... Engelskan ligger det också en väldigt hög press på just nu när jag måste skriva med engelska B kriterier. Suck. Någon gång ska jag dra allting vi har att göra inför jullovet. Har jag förresten nämt att det bara är 18 dagar kvar? Hjälp! Det är ju bara två veckor och fyra dagar kvar. Känns verkligen bra. Not. Idag blev geografiarbetet klart i alla fall. En sak avklarad. Men ännu mer kvar.

Kevin Borg, har jag nämt honom? Snubben på Idol som inte pratar den allra bästa svenskan. Jag är helt dökär i hans röst. Han ger så mycket mer än alla de andra tillsammans, han lever sig in i musiken på ett helt annat sätt som är helt otroligt. Vinner inte han så vet jag inte vad jag gör. Han SKA vinna. Seriöst. Strunt i hans svenska, rösten äger. Oh gooosh.

Men nu ska jag försöka att plugga, och det är ju ändå tanken som räknas :)
Kram!

No comments: