Monday, November 24, 2008

Hej mitt vinterland

Jag har två beundrare som står brevid mig just nu. Så det här skriver jag bara för att de ska gå. *hint hint* Men tydligen vill de inte lyssna... Hehe.

Jaja. Min buss blev inställd i morse på grund av sön. Jag fick skjuts till spångbro, men där fick jag stå. Tills en taxi med 12 platser kom och sa att det var den som körde till tumba. Niice. Det var tre gånger varmare i den taxin än vad det skulle ha varit i bussen. Så jag klagade inte. Frågan är bara hur och om jag kommer hem sen. Jag kommer förtfarande ihåg förra året när det tog nio timmar för mig att komma hem. Något som jag inte skulle vilja återuppleva. Så idag gäller det att kolla på sl var och varannan timme, det är ju snöstorm.

Plugget känns lite mycket, but I will make it! Yeah. Två veckor av död, men sen kommer friheten.

Förhoppningsvis kommer jag hem idag.
Kram!

No comments: