Wednesday, November 05, 2008

Förkyld

Nu sitter jag här, hemma från skolan.
Förkylningen har slagit till rejält. Förhoppningsvis ska jag hinna få klart en hel del på samhällsarbetet idag, och jag hoppas innerligt att jag ska må bättre så att jag kan åka på cellen. Det är ju jag som ska dela ett ord idag.

Barack Obama blev USA:s 44:e persident. Han flyttar in i Vita Huset den 20 januari nästa år. Hela min klass måste vara överlyckliga just nu :) Själv visste jag inte riktigt vem jag höll på. Jag tyckte ju bättre om några av McCains moralfrågor och det han ville göra med sjukvården, å andra sidan så var Obama lite öppnare för "grön politik" eller vad man ska säga. Vi miljöfreaks i Sverige tycker ju att det är bättre.
Men ja, grattis till Obama, hoppas att han gör ett bra jobb. :)

Ingen kram, ni vill ju inte bli förkylda.

No comments: