Sunday, November 30, 2008

1:a advent

Tjuuu!
Låång dag idag. Känner mig helt slut och ärligt talat lite stressad inför de kommande veckorna. Som vanligt så vill jag bara lägga mig ned, sova igenom allt, vakna och upptäcka att jag fick MVG på alla jobbiga saker. But that's just impossible, too bad.

Idag var det äventyrsskolan och jag tog med mig mina tjejer till kyrkan för att titta på dopet där 29 pers döpte sig. Niice. Snabbt gick det också, rekord. Jag fick också höra senare att predikan gick på typ 10 minuter, även det måste vara rekord. Hehe. Jag hade förberett mig på en maraton söndag på borta på äventyrsskolan och blev lite förvånad ner ena föräldern efter den andra började droppa in vid 13. Dock var det en positiv överraskning.

Nu ska jag gå ut och måla våran lilla presentkalender som ska sättas upp imorgon. Myspys.

Kram!

No comments: