Tuesday, November 04, 2008

Stressad?

Om jag är stressad, jag är otroligt sjukt stressad.
Jag måste skriva på samhällsuppgiften, göra tio tal i matte och lära mig en låt någorlunda bra på gitarren, en gitarr som dessutom är ostämd. Suuuurt.
Jag förstår inte hur jag ska hinna.
Men med Gud klarar jag allt. Det är det jag får ställa mig in på. Att han leder mig och tar mig igenom. För det är han som är bäst och ingenting går upp emot honom.
Andra har sin pojk/flickvän att stödja sig på. Själv har jag Gud, my one and only.
Så nu ska jag börja på samhället, det som jag prioriterar mest just nu. Sen blir det nog musiken, jag tror tyvärr inte att jag hinner med matten ikväll, det blir å jobba på det i helgen istället. Men det klarar jag!

Stora kramar till er alla!
Förresten, idag åt jag en lussebulle <3, (och en euroshopper chokladkaka...hehe)

No comments: