Sunday, November 23, 2008

Lång helg

Jag har inte kunnat skriva något den här helgen eftersom det varit kvinnokonferens i kyrkan vilket har gjort att jag varit inne i stan helatiden. Jag bor ju så långt borta att det inte är någon idé att åka hem under de långa pauserna. Fast, ja, några långa pauser har det inte direkt varit. Men, men. Nu ska vi snart dra iväg igen. Två möten idag, det sista tror jag även männen kan komma på, om de vill. Det har varit en otroligt grym helg. Jag är så tacksam för allt Gud har gjort i mitt liv under fredagen och igår.

Snöat har det också gjort väldigt mycket så den nya vinterjackan passade bra in. Det blev en dunjacka från Everest, idag blir det förhoppningsvis att köpa skor. Men vi får se vad vi orkar och hinner med. Jag har en hel del plugg som jag skulle behöva ta tag i. Det blir å plugga järnet under veckan i alla fall. Franska prov på fredag, geografi inlämning på torsdag, nästa vecka har vi också massvis av saker. Men sen är det nästan lov. Wonderful.

Nu åker vi förhoppningsvis snart.
Kram!

No comments: