Thursday, April 02, 2009

Victoria; now and then

Jag tycker att det är kul att titta på hur man har förändrats över åren. Se hur ansiktsformen blivit annorlunda, frisyren kanske, sminket, sättet fotografiet är taget på. Ja, allt sånt där. Det gjorde jag nu och hittade en rätt så gammal bild från första lägenheten i Rågsved. Jag sitter vid datorn och bilden är tagen med en webbcam i sämsta kvalitet, men ni ser ansiktet, vilket är huvudsaken, right? Så får vi se om ni ser någon skillnad...

Dessutom tycker jag att min header har lite med det här att göra också. Det står ju "Victoria, Becoming Me", något jag tycker passar väldigt bra. För medan åren går så lär jag ju känna mig själv mer och mer, jag lär mig vad jag tycker om olika saker, vad jag är bra på, vilken min favoritfärg är och så vidare. Hela livet är ju på ett sätt en väg till att bli mig. Jag kan inte allt om mig än, och det är väl lite det som är meningen med den här bloggen. Den ska handla om min vardag, men förhoppningsvis ska jag skriva lite mer djupa inlägg, samtidigt som vissa ska vara humoristiska. En blanding av mig själv på livets väg, mer eller mindre.

Märks det förresten att jag gör allt utom att jobba med samhällsuppgiften?

2 comments:

Anonymous said...

neeeee va gullig =D
webbcam,ojoj, det var tydligen tider det (jag hoppade över den fasen av någon anledning..?!..) men det är alltid kul att titta på andras cam-poser hahaha
//MariannE

hanna said...

Åh vilken fin blogg du har!
Saknar dig! <3