Tuesday, April 07, 2009

Happy Birthday!

Idag vaknade jag halv elva, fast först vaknade jag vid åtta. Det som är jobbigt med den tidiga solen är att om mobilen inte ligger i närheten så vet man aldrig hur mycket klockan är när man vaknar. Den kan vara sju lika mycket som tio liksom. I-landsproblem? yeah, kinda.
Just nu är jag väldigt osäker på om det är sång idag eller inte. Det är ju ändå påsklov, men å andra sidan vet man aldrig. Hannah tror att det är sång, såå, jaaa... Jag ringer nog till fryshuset och frågar. Det är lika bra antar jag. Jag har verkligen inte lust att åka in till stan idag. Jag vill bara ligga hemma på verandan och läsa en bok.

Förresten fyller Hannah 18 idag. Grattis sötnos! Love you!
(Bild från förra året)

1 comment:

Jag! said...

Tack gumman! <3 Kunde du inte tagit en snggare och nyare bild på mig ;) PÖSS