Friday, April 24, 2009

En vacker fredagsmorgon

Good morgon!
Vilken sjukt underbar dag det är idag. Himlen är klarblå, solen skiner och det är lite småkyligt. Senare idag ska det bli varmt och jag längtar. Bussresan var mysig imorse också. Jag satt och lyssnade på pianomusik, river flows in you, och såg hur landskapet svishade förbi utanför fönstret. Det kändes som jag var med i en sån där fin film med massa vackra landskapsbilder. En sak är bra med att bo på landet, och det är att bo så nära all vacker natur.

Nu närmast är det engelska nationella, uppsatsskrivningen. Det borde inte vara så svårt, men det skulle vara så typiskt mig att klanta till det. Men jag får hoppas på det bästa helt enkelt. Jag upptäckte att jag glömt nycklarna hemma, vilket gör att jag inte kommer in i skåpet. Så nu får jag sitta och fundera på hur jag ska kunna skriva repotaget på svenskan... Aaah, I guess I'll figure it out somehow.

Kram!

No comments: