Monday, April 13, 2009

Dagen innan skolan börjar igen...

Idag är jag uppe tidigt. Jag har en del på min "att-göra-lista" idag som jag behöver ta itu med. Sista dagen innan skolan. Time to shape up. Igår käkades det alldeles för mycket choklad, och mitt ansikte är finnigt och fint. *host host*. Jag vet att det där med att man får finnar av choklad är en myt, men jag tror lite på den myten, för det känns som jag har mer finnar dagen efter jag käkat choklad. Fast det kan ju vara psykologiskt också. Jaja. Det här ska jag göra idag:
  • Skriva klart samhällsuppgiften och mejla den till min lärare
  • Göra andra läxor som jag kan ha till veckan
  • Gå ut med hunden
  • Hjälpa mamma där det behövs
  • Fixa det snyggt och trevligt i mitt rum. Det är alltid mycket skönare att börja en ny skolvecka med ett fräscht rum.

Kram!

No comments: