Sunday, April 05, 2009

El Michael has now moved away...


Idag åkte min älskade bror till Småland till sin flickvän för att sen åka vidare till Oslo där han kommer bo i två månaders tid och arbeta. Tänk vad lite jag har träffat honom den senaste tiden egentligen... Först åkte han till Thailand i oktober och kom hem i februari, han är hemma i ca fem veckor och sen åker han vidare någon annanstans. Om han blir kvar för länge i Oslo kommer jag seriöst åka över dit och våldgästa. :) Jag tycker att det är viktigt att ha en bra relation med sina syskon och jag tycker att syskonen i vår familj har det ganska bra mellan varandra. Mina bröder är väldigt mycket överbeskyddande, men det är så det ska va. Jag ser hellre att de är lite för överbeskyddande än att de inte bryr sig alls. Att de är som de är visar ju bara att de bryr sig om oss. Vi har ganska bra kontakt med varandra helt enkelt. Tyvärr bor ju en i USA vilket gör att man inte träffar honom så ofta, men man snackar ju med honom i telefon och facebook så ofta det går. I vår familj tar vi hand om varandra helt enkelt. Men som sagt, om Micke blir kvar i Oslo allt för länge så får han vänta sig ett besök från lillasyrran. Hehe.

Kram, och en speciell kram till Micke.

No comments: