Thursday, April 02, 2009

Titel är alltid så svårt att komma på...

Kom hem för en timme sen ungefär. Väldigt skönt. Jag gick hem från Spångbro med bara tröja och halsduk. Det blåste lite kallt men var ändå så sjuk härligt. Jag är helt överlycklig för att det är vår.

Just nu har jag precis ätit lunch, i skolan var det påskbord men eftersom jag hellre kom hem en timme tidigare åkte jag hem istället. I väntan på bussen blev jag otroligt sugen på godis, och trots att jag faktiskt inte tycker om godis så överdrivet mycket(bortsett från choklad) så gick jag och köpte lite. På vägen plockade jag upp ett H&M magasin och vips hade jag underhållning på bussen. Godis+mode+soligt väder= perfekt. Jag åt upp halva godispåsen på bussen, så nu sitter jag och smaskar på det som blev över. I högtalarna ljuder Pauline, Samuel Ljungblahd, James Morrison och Relient K. (Relient K håller på att spela in en ny skiva, tjuhuuuu!) Allt är riktigt härligt. Det hade varit perfekt om jag inte hade haft den där dumma samhällsuppgiften hängandes över mig. Jag får väl ta och fixa den så har jag det över... Egentligen skulle jag bara vilja gå på promenad med någon, ut i skogen.... Men, men. Let's make the best out of it.

Kram!



No comments: