Wednesday, April 15, 2009

Vååår

Goood mooorgon! Som vanligt är jag supertidigt i skolan på onsdagar. Jag trotsade kylan i morse och gick endast i en munktröja och min svarta jacka från Italien på övre delen av kroppen (ni vet, jeans har man ju i princip alltid på sig, så det behöver jag inte nämna...). Riktigt kallt var det, men förhoppningsvis blir det varmare senare idag så att jag slipper frysa ihjäl. Trots kylan var det otroligt vackert. Solen hade precis gått upp och dimman låg längs marken vilket skapade ett vackert morgonljus. Det verkade som fåglarna hade fest, för de kvittrade som galningar, vilket bara var underbart vackert. Jag älskar våren! Någon sa för några veckor sen att det aldrig blir vår i Sverige, att det bara är snö och slask och sen blir det helt plötsligt sommar. Den personen hade fel. Det här är vår, and I absolutely love it.

Idag slutar jag vid två och åker sen in till kyrkan för att vänta på cellen. Jag ska sitta och räkna matte med Alice, förhoppningsvis får vi något gjort också, vanligtvis när vi pluggar blir det inte av så mycket. Hehe.

Kram!

No comments: