Saturday, April 11, 2009

Glad Påsk!

Glad Påsk alla! Hoppas ni får en trevlig påskafton med mycket godis och gemenskap. Glöm dock inte den riktiga anledningen till att vi firar påsk - Jesus.

Idag ska Thess och jag hålla ställningarna i huset tills mamma vaknar. Då ska vi upp till mormor och morfar och äta underbart god påskmat. Mormor gör alltid så god mat. Fredrik och Rebecka kommer nog också dit tror jag. Nu är det bara 9 dagar kvar tills lilla bebisen kommer och jag blir faster. Spännandee.

Nu närmast ska Thess och jag ut i det varma påskvädret med hunden och kamera. Vi ska springa runt som vildingar i skogen och ta kort på varandra. Det blir en liten påsk-photoshoot. Synd att vi inte äger några påskfjädrar, annars hade det blivit riktigt påskigt. Hah.

I hörlurarna ljuder James Morrison och snart ska jag sminka mig.

Kram!

No comments: