Tuesday, April 28, 2009

Pappas födelsedag

Just nu sitter jag i förra skolan, Södermalmskyrkans kristna skola, och väntar på att åka in till kyrkan där det ska vara möte. Det var tydligen ingen sång idag. Jag kom till fryshuset, kikade in genom fönstret och där var det mörkt. Så jag åkte hit istället. Först hann jag dock med att stanna i Skanstull och beställa klipptid för imorgon. Imorrn klockan försvinner håret! Inte för mycket hoppas jag, men topparna ska bort och luggen klippas till. Sen träffar jag Alice för plugg och efter det blir det cell! Jag hoppas verkligen innerligt att frisyren blir bra. Jag hatar när man inte blir nöjd.... Jag lägger upp en bild så fort som möjligt när jag kommit hem sen.

Idag fyller min otroligt grymma och underbara pappa år! Jag har gjort ett fint kort till honom som han får ikväll. Bild kommer upp imorrn kanske, sitter ju som sagt inte hemma.
Jag har känt mig otroligt pysslig den senaste tiden. Jag älskar att klippa och klistra och skriva, det blir inte alltid bra, men det är väldigt kul i alla fall. Senast var det ju scrapbooken som blev klar. Jag sitter och väntar på nästa projekt som jag kan sätta händerna i. Jag är nog lite kreativ trots allt. Jag har alltid trott att jag var den minst kreativa i familjen. Men icke. :) Jag tror jag hamnar på tredje plats i alla fall.

Nej, nu ska jag väcka pappa så att vi kommer iväg till kyrkan.

Kram!

No comments: