Sunday, April 12, 2009

En dag kvar av påsklovet...

Ja, nu är det bara imorgon kvar på lovet. Trots att jag kände mig motiverad till max i fredags så kan jag inte säga att jag ser jättemycket fram emot skolan på tisdag. En anledning till detta är att jag fortfarande inte gjort samhällsuppgiften. Fy Victoria. Lite dumt är det, jag har ju ändå haft en vecka på mig, men jag har bara inte förmått mig själv att göra det. Odisciplinerat, jag vet. Men det är bara att bita ihop och kämpa. Dessutom, åtta veckor går ju trots allt ganska fort.

Just nu sitter jag och lyssnar på James Morrison som vanligt och ska snart upp och städa. Rebeckas föräldrar och bror kommer till oss ikväll så jag och Thess ska dammsuga och våttorka och allt vad städning innebär. Yep... Time to leave. Så småningom kommer ett tänkvärt inlägg. Hold on.

No comments: