Tuesday, April 21, 2009

Plugg, plugg och mera plugg.

Eftersom jag har så stört mycket att göra har jag inte riktigt tid att blogga för tillfället. Det kommer dagliga uppdateringar men inte alls så ofta. För att ni ska förstå bredden av det jag har att göra ska jag skriva ner allt som jag måste göra under två och en halv veckas tid framöver...
Svenska intervju och rapport
ULS filmrecension/analys
ULS redovisning
Franska verb och glosor
Naturkunskapsprov
Stor labbrapport som avgör betyget, mer eller mindre
Engelska A nationella x2 (Jag vet att man inte kan plugga inför nationella, men det är en stressfaktor som räknas med)
Engelska B nationella
Förberedelser inför mattenationella
Samhälle fördjupningsarbete om barn i världen
Bokanalys på en bok om barn i världen
Engelska B redovisning av psychological disorders
Geografiredovisning
Eventuellt franskaredovisning
Inkommande är...
Geografiarbete om globalisering

Därav en aning mindre blogginlägg några dagar framöver...
Kram!

No comments: