Wednesday, April 01, 2009

Missad buss

God morgon.
Idag steg jag upp 05.20, jag var uppe före tuppen. Bussen gick 06.30, men den lyckades jag missa... Det är ganska irriterande att bussen ska lyckas vara för tidig idag när den aldrig är det annars. Jag fick nämligen skjuts ner av pappa, vi kom ner till busshållplatsen prick halv, men då såg vi att den redan var långt borta. Suck. Så nu får jag ta nästa buss och komma för sent till idrottslektionen, idag igen. Heh.

Det blir en riktigt lång dag idag. Skola till två och sen drar jag till kyrkan och skriver på samhällsuppgiften medan jag väntar på cellen. Nej, uppgiften blev inte klar igår. Så nu får jag sitta och skriva allt för hand så att jag bara kan föra över det sen på datorn när jag kommer hem vid nio. Åh, vad roligt, eh, nej.

Så ser min otroligt "roliga" dag ut.
Kram!

No comments: