Wednesday, April 22, 2009

Onsdag morgon

Jag hade svårt att somna igår pga allt jag visste att jag behövde göra. Jag har inte tid att sova och mitt dygn behöver 30 timmar om jag ska hinna med allt. 6 timmar extra, det är väl inte för mycket begärt?

Direkt efter skolan ska jag rusa till min förra skola för att intervjua en nia som varit i Polen. Detta för en svenska rapport jag ska göra till nästa vecka. Intervjun klar till imorrn, rapporten till nästa vecka. Efter den intervjun drar jag in till kyrkan och sätter mig i cafét där jag antagligen kommer att sammanställa intervjun så att jag kan börja skriva på rapporten imorgon på lektionen. Klockan fem blir det cellgrupp och sen rusar jag vidare hem där mera plugg väntar. Idag ska jag alltså hinna med: svenska, ULS och Naturkunskap. Helst innan klockan nio, men jag känner på mig att jag kommer sitta uppe till läggdags.
Jag hoppas verkligen att jag hinner göra allt...

Kram på er!!!

3 comments:

Natte said...

Lycka till!

Helena said...

Tack :)

Evynina said...

Hej kan du berätta var vi ska vara på lördag, vilken tid och om jag ska ta med mig något,var sjuk i onsdag,missade säkert ett jättebra ord:) Skriv till mig på min mail.
Ses på Lördag^^
Kram Eve