Saturday, March 28, 2009

Things you probably did not know about me...

Det är omöjligt att veta allt om någon därför tänkte jag hjälpa dig lite på traven och berätta lite onödigt som du kanske inte visste om mig.

- Jag har väldigt svårt för större grupper av människor. Jag blir tillbakadragen och sitter då oftast tyst för mig själv
- I vanliga fall är jag en väldigt social person
- En gång gick jag upp klockan ett på natten och trodde det var morgon. Jag hann duscha, sminka mig och nästan väcka min syster innan jag upptäckte att klockan då var närmare två
- Jag gråter i princip alltid för allt. Det räcker med att du säger något snällt om mig så kan jag bli tårögd

- Jag har varit i 13 länder sammanlagt, varav jag bilat genom 5 av dem
- Jag står väldigt nära min lillasyster, hon är en av mina bästa vänner
- Jag är en bra lyssnare
- När jag asgarvar sitter jag och skakar utan att ge ifrån mig ett ljud. När jag och min syster gör det samtidigt brukar det vara en ganska rolig sak att titta på

- Jag är proffs på att göra skumma saker när jag är trött
- Den 20 april blir jag faster för första gången
- Jag älskar att blanda mitt tal med svenska och engelska.
- Jag pluggar stenhårt trots att jag för det mesta hatar det
- Jag är engagerat i Södermalmskyrkan där jag hjälper till bland högstadie-elever

- Jag tycker för det mesta inte om godis, förutom choklad
- Jag är det värsta chokladmonstret någonsin
- Jag hatar att gå runt i mjukiskläder

No comments: