Thursday, March 05, 2009

Söta barn och jobbiga busschaffisar

Jag fick gå en timme tidigare idag. Väldigt skönt. Nackdelen var att jag var tvungen att betala med sms biljett igen, som kostar multum, och när jag visar mobilen för busschauffören så tittar han inte ens! Här har jag betalat nästan 20 kr och han kastar knappt en blick på mobilen. Jag hade kunnat visa upp samma sms som jag fick imorse, och han hade inte märkt något! Ush. Sånt blir jag sur på. Hunden var borta när jag kom hem. Jag undrar om han är hos mormor...

Jag tror också att jag är nästan klar med gruppanalysen på dagiset. Eller ja, kladdanteckningarna typ. Nu måste jag bara välja ut ett barn som jag ska jämföra med utvecklingsteorierna. Det är det svåraste...
En lite gullig sak som hände idag var att jag tror jag fick typ 8 teckningar av barnen idag, varav säkert 4 av dem var från en liten kille. Haha. Sött. Hela min väska var full med teckningar när jag åkte hem. Något annat är att 1½ åringen på dagiset är helt fäst vid mig. Hon följer efter mig hela tiden och vill bli buren. Det är sådant som gör att orkar fortsätta hela dagen. Någon som uppskattar en... :)

Så. Ikväll måste jag läsa ett x antal kapitel ur little women och även fixa med lite annat.

Kram på er!

No comments: