Monday, March 30, 2009

Gossip Girl


Kvart över två ska jag till herr doktorn. Jag ska kolla upp om det är bihåleinflammation jag har, vilket är ganska troligt i och med att det gör ont i näsan när jag böjer mig ner. Dock har det inte börjat göra ont i tänderna än som det brukar göra när man har en sån inflammation. Jag hade ju samma sak för två år sen, och då hade jag också varit förkyld i typ 4 veckor. Aja. Får jag diagnosen bihåleinflammation så får jag äta antibiotika i några veckor framöver. Kuuul... Vi får se när jag kommer hem.

För tillfället sitter jag och glor på Gossip Girl. Micke köpte hem de två första säsongerna från Thailand så nu sitter jag och tittar på första säsongen. Jag har följt Gossip Girl, men inte slaviskt och har därför tyvärr missat en hel del avsnitt. Men nu ska det bli ändring på det. Jag ska bli en sann Gossip Girl vetare. Bullar äter jag också, något som egentligen är helt meningslöst eftersom jag inte har något som helst smaksinne just nu. Det jag äter smakar absolut ingenting.


Kram!

No comments: