Sunday, March 08, 2009

Söndag

Tjuu! Elins fest igår var supernice. Vi kom till Kupolen i kyrkan och fick en lapp med ledtrådar som så småningom ledde oss till Årstaberg. Där var det lite snacks, korv med bröd, dans och i slutet presentöppning. Jag tror att hon blev ganska glad för min present. Jag hade gjort ett album till henne med massa fina bilder och text. :) Jag och syrran sov över hos Vicky, och när vi kom hem till henne bestämde vi oss för att käka chips och glass och glo på film. Vicky somnade i början av den och vaknade i slutet. Hehe. Jag vet inte när vi somnade på natten egentligen.

Riktigt mycket folk var det på söndagsmötet. Det var fullt överallt. 21 pers döpte sig också. Riktigt häftigt.

Imorgon börjar jag nio. Förhoppningsvis lägger sig förkylningen.

Kram på er!

No comments: