Wednesday, March 18, 2009

Onsdag

Vilket underbart väder!!! Idag steg jag upp med solen, 05.00. Jag fattar inte hur jag orkar... Igår kväll var jag super-mega-trött och ville verkligen inte till skolan. Men Gud vet precis hur han ska muntra upp mig :) Lite sol och hela dagen är perfekt.

Idrott första lektionen, geografi, musik och matte. Sen blir det hem och engelska B plugg till max. Jag ska skriva ett gammalt engelska B nationella imorgon, så det blir å förbereda sig lite för det, och sen måste jag skriva klart recensionen. Jag har så mycket i tankarna vad gällande den recensionen att jag inte vet hur jag ska få ner allt. Vilket underbart problem... Hah.

Sånglektionen igår var lugnt den roligaste. Vi fick börja sjunga och fick hjälp med hur man ska sjunga med magen. När jag övar på det ska jag ha lite böjda knän, böja mig framåt och låta huvudet hänga slappt, och sen sjunga. Det ser riktigt roligt ut, och det känns till och med roligare. Huvudet blev fullt av blod och jag upptäckte att det är sällan jag använt magen när jag sjunger. Nu är det alltså bara övning!

Snart börjat idrotten.
Kram!

1 comment:

Anonymous said...

Du får lära mig den där sångövningen!