Tuesday, March 31, 2009

One more day

Goood moorgon! Solen skiner! Vad underbart det var att vakna, titta ut genom fönstret och se em ljusblå himmel med sol. Som kanske förstått är jag hemma idag med. Jag har ju ändå varit förkyld till och från under fyra veckors tid. Så nu passar jag på att vara hemma när det inte är så mycket i skolan och med min nya super medicin hoppas jag att jag ska bli frisk snart. Imorrn blir det skola i alla fall, och då är det bara tre dagar kvar till påsk. Heavenly.

Men idag blir det inte tid att slöa. Imorgon ska en uppsatts om den krångliga Israel/Palestina konflikten in, och jag har dessvärre knappt börjat... Dessutom kommer jag ligga efter ganska rejält i matten om jag inte räknar lite på det också. En promenad ska jag hinna med också nu på förmiddan, ut i det fina vädret. Hoppas bara att det verkligen är varmt och att vädret inte bara luras...

Jag och min snea rygg ger er en kram! :)

No comments: