Sunday, March 15, 2009

Lång dag

Hej kära blogg!
Imorgon börjar skolan igen, men om tre veckor är det lov. Läskigt att jag precis haft mer eller mindre tre veckors "lov" och jag längtar redan till nästa. Det blir tre fulla veckor med en hel del saker att göra. Men det är bara att bita ihop. God will help me :)

Idag fixade jag och Maggan en överrasknings babyshower för Rebecka. Vi har hållt på och planerat i några veckors tid och idag gick det av stapeln. Från början var det en hel del som skulle komma. Men en efter en smsa och sa att de inte kunde komma, eller så dök de bara inte upp. Men det blev ganska mysigt ändå. Temat var babyblått eftersom barnet blir en kille, så vi hade massa blåa ballonger, blå kläder och blå grädde på tårtan. Rebecka blev riktigt överraskad också. Det var verkligen något hon inte hade kunnat föreställa sig. Så det var också kul :)

Ja. Jag är otroligt trött och skulle kunna skriva mycket mer. Förhoppningsvis kanske det dyker upp lite bilder imorgon. But don't hold your breath.

Nu ska jag sussa :)
Kram!

No comments: