Monday, March 16, 2009

Onödig dag

Ganska onödig dag idag. Kom till skolan halv tio, en lektion till halv elva, sen får vi reda på att alla våra lektioner är inställda resten av dagen. De flesta åkte hem direkt, men jag som skulle in till stan för att ha cellgrupp med mina sexor, blev kvar en timme och nu sitter jag på kristna skolan. Det blir å börja på engelska B bokrecensionen som är till på torsdag. Jag känner mig lite nervös inför den, det är ju ändå engelska b, men jag hoppas att den blir bra och att jag sätter ett MVG. Det skulle vara bra inför tvåan då jag förhoppningsvis kan köra på engelska C. Men, men.

Det kommer gott ur ont också. Som sagt kan jag göra en del plugg nu som jag skulle gjort när jag kom hem. När jag kommer hem kan jag kanske istället fokusera på att få i ordning rummet igen. Fredrik och Rebecka har bott där de senaste tre veckorna eftersom deras lägenhet inte kommit i ordning förren nu. Igår flyttade de in på riktigt i sin nya lägenhet och lämnade mitt rum i en ganska fin röra. Så nu är det bara att plocka upp. Men, om jag ska få något gjort innan cellen är det nog bäst att börja.

Vi hörs ikväll!
Kram!

No comments: