Saturday, March 21, 2009

suck

Ännu en ny dag. Lite sämre väder, men våren är fortfarande på intåg. Våren leder med typ 4-1 mot vintern. Tjuu!

Jag vaknade halv tio idag. Jag hade lugnt kunnat sova längre, men jag kände för att gå upp så att jag kunde sätta igång med allt som behövs göra. Jag har fixat i mitt rum, och så fort den andra sängen bärs bort kan jag dammsuga. Ja, det är två sängar i mitt rum just nu. Två sängar=bättre sömn. Nejmen, sängen från tiden då Fredrik och Rebecka sov i mitt rum är fortfarande kvar. Jag har också förberett äventyrsskolan och läst på geografin som ska redovisas på måndag. Kvar är ULS och engelska. Engelskan är inte så brådskande dock. Jag måste även städa övervåningen. Men jag antar att det bara är att sätta igång.

Jag har fortfarande stor lust att käka Ben&Jerry's... What to do, what to do. Om jag får tid kanske jag äntligen sätter igång med scrapbooken jag hade tänkt göra klart i somras. haha. Lyckat... :)

Det är min dag i några få(?) ord.
Stor kram på er, och hoppas ni inte dog av tristess.

No comments: