Thursday, March 26, 2009

I'm alive

Herrehjärtanes vilken abstinens man kan få när man inte har tillgång till datorn på ett dygn. Ingen facebook, ingen blogg, ingenting. När jag loggade in på facebook nyss hade jag fått ett nytt meddelande, 4 nya requests och 35 nya händelser. Samtidigt känns det lite sorgligt att jag är så pass beroende av en dator. Undrar om det finns rehab för databeroende?

Anledning till brist på blogginlägg igår:
Jag skulle på cell. That's it. Cellen börjar nämligen halv sex och eftersom jag bor så väldans långt bort hinner jag inte åka hem emellan. Därför tog jag mig till kyrkan och kom dit vid tre. Undet 2½ h satt jag och skrev ULSen. Mycket bra gjort av mig själv måste jag säga. Så nu är det bara att skriva över på datan, ändra lite, och voilá, klart :) Annat jag måste hinna göra ikväll också är att plugga på franskaglosor och räkna matte. Jag har hunnit hamna en bit efter så nu måste jag köra på.

Sugen på kladdkaka är jag också. Kanske lyckas jag övertala mig kära syster att baka en ikväll, så att jag kan få käka av den också.... Hehe.

Ush vad tråkiga inlägg jag skriver...
Kram kram!

1 comment:

Anonymous said...

Jag drömde en asskum dröm idag. Eller, jag vet inte om den var asskum för jag minns ingenting förutom det konstigaste: du började jobba som mattelärare på ett gymnasium när du gick ut själv. Så räkna på :D