Sunday, March 29, 2009

David after dentist

Hej på er!
Söndag idag och jag är för första gången på länge inte i kyrkan. Min förkylning har bara blivit värre och jag har en början på bihåleinflammation. Det gör ont i näsan och under ögonen när jag böjer mig ner vilket brukar vara en ganska säker indikation på att en inflammation är där eller är på väg. Suck. Jag måste i alla fall plugga. Det är geografiredovisning om Östersjön imorgon och jag måste vara säker på att jag kan det mesta mer eller mindre utantill.

Igår såg jag ett otroligt roligt klipp om en liten pojke som precis dragit ut en tand och han fått lite för mycket "av det goda". Han är helt borta och säger så sjukt roliga kommentarer.

1 comment:

Anonymous said...

att man lägger ut ågo sånt om sitt barn på internet! fatar inte hur man kan göra så =O
//Marianne