Friday, March 06, 2009

T.G.I Friday

Nej, jag menar inte restaurangkedjan "Thank God It's Friday", utan jag menar det bokstavligt. Jag menar det så bokstavligt att jag säger det igen; Thank God it's Friday. När Gud skapade fredagen tänkte han nog speciellt på mig, för ingen kan uppskatta denna dag så djupt som jag. Bara att vakna en fredagsmorgon är i överlag lättare än att vakna på andra dagar. Det enda jag sen tänker på under dagen är: "Det är fredag, det är fredag, det är fredag." Ja, det blir nästan lite som ett mantra. (Helt fel religion, men ni fattar poängen). Som grädden på tårtan (Jag tycker det låter äckligt att säga "grädde på moset". Vem vill ha grädde på äppel/potatismos liksom?) hittade jag den här låten av Nevershoutnever:



Ja. Nu närmast ska jag bara ta det lugnt och hoppas att min snoriga näsa blir mindre snorig. Jag ska även sminka om mig med det nya sminket. Jag har bara använt foundationen de senaste dagarna, orka se bra ut på ett dagis med massa snoriga bakteriebomber, även kallat barn. Misstolka nu inte detta, jag tycker om barn, men det är pga dem jag fått denna snuva och eventuella förkylning. Jaja. Jag har drömt mardrömmar om ikväll. Undrar vad som kommer att hända egentligen?

Kram!
Ett litet tillägg bara...
Jag kollade igenom texten på låten,
jag menar inte någon speciell,
låten var bara så mysig :)

No comments: