Monday, March 23, 2009

dåligt är också bra

Vad i hela friden hände med våren?????? Jag vaknade imorse och allt var vitt. VITT! Det ska ju vara grönt, eller i alla fall brunt, så här års. Det är ju april snart. Hallååå. Hoppas att det försvinner snart.

När jag kom till skolan nyss möttes jag av den otroligt glada nyheten: första lektionen är inställd. Tack, not. När jag väl har åkt en och en halv timme till skolan skulle det kännas bättre om jag faktiskt fick ha de lektioner jag kommit till skolan för. Men nu får jag, Marianne och Helena tid till att göra geografiredovisningen vi ska ha idag. Så ja, dåliga saker för med sig också bra saker.
Jag måste bara säga att Helena är grym på att göra arbeten. Hon gjorde typ allt i helgen och jag gjorde typ inget. Inte bra. Helena är min förebild :P

Stor kram på er!

No comments: