Thursday, October 08, 2009

Torsdag

Lärarna delar ut provresultat i rasande fart. Nyss fick vi reda på resultaten från historiaprovet vi hade förra veckan. Ett VG fick jag. Helt OK :) Nu gäller det bara att få MVG på resten av proven så ska det nog lösa sig.

Imorgon har jag bara en lektion. Viket är ganska irriterande. För det är bara en entimmes lektion, vilket betyder att jag åker sammanlagt 3 timmar, för att vara i skolan i en timme. Det känns ju bara liiiite onödigt liksom. Jag ska nog höra med läraren och se vad hon säger. Kanske, kaanske får jag slippa.

Ikväll kommer jag i alla fall hem klockan sex. Myspys. Not. Men det går bra. Jag käkade mycket lunch (läs många mackor), så jag ska nog stå på mig. Dessutom brukar vi få frukt.

Så nu är ni uppdaterade om vad som händer i mitt, rätt så tråkiga, liv. Jag förstår om du inte vill läsa :)

Kram!

No comments: