Friday, October 30, 2009

Galet dygn

Det var länge sen jag var hemma såhär tidigt en fredagskväll. Klockan är bara nio.
Det senaste dygnet har varit helt crazy. Jag åkte som sagt iväg till Skogås igår där det var några från church som träffats. Jag mötte upp Alice och tog oss till lägenheten. Väl där blev det lite godis och spel (som mitt lag vann. Yeah!), och sen började några dra sig hemmåt. Men vi blev några stycken som stannade kvar en liten *host host* stund längre. Det hela slutade med att vi åkte därifrån kvart i fem på morgonen. Helt galet. Jag sov över hos Alice fram till klockan tolv, och sen vid tre åkte vi iväg in till stan där jag skulle hjälpa till på YD.

Jag hade verkligen sjukt roligt den kvällen. Nackdelen med att bo så långt ute på landet är att jag aldrig kan göra sånt här. Det blir alltid att jag måste hem tidigt, eller så låter jag bara bli att hänga på för jag tycker att det är så jobbigt att åka. Men igår (eh, idag) var det verkligen kul.
Så tack för en sjukt härlig kväll!

Och nu sitter jag här. Det var inget i kyrkan ikväll eftersom det är talangjakt imorgon kväll istället. Genrepet var ikväll för alla och jag funderade på att stanna kvar ett tag bara för att snacka och se vad som hände. Av någon anledning åkte jag hem istället. Ångrar det lite nu. But that's life. Det får bli en kväll med mig själv och lite pizza.

Kram!

1 comment:

Elin said...

Hahaha, vilken partypingla du är Victoria! ;)