Wednesday, October 21, 2009

I skolan

God dag!
Sitter här i skolan i ett av datarummen och har håltimme. Resten av klassen har engelska, men eftersom jag gjorde klart den kursen förra året behöver jag inte gå på lektionerna. I vanliga fall brukar jag och Madde sitta och göra grammatik, dels för att ha något att göra, dels för att det är kul, men idag är inte Madde i skolan. Så jag hamnade här.

Idag efter skolan och efter att Ny Generation kommit hit och hälsat på så drar jag in till stan för att shoppa! :D Tjuhuu! Jag lyckades övertala syrran att följa med som smakråd, hon säger alltid vad hon tycker om kläder. Jag siktar på att köpa en fin festtopp från Vila (50 kr liksom, klart man slår till!), eventuellt ett par mörkare jeansleggings, lite smycken och så ska jag kolla in Monki, se om jag ska köpa den där tunikan eller inte.

Nu vet ni vad som händer i mitt liv.
Jag längtar till Oslo något så sjuukt mycket.
Kram!

No comments: