Thursday, October 29, 2009

Lussebulle-doft

Idag har vi haft familjedag.
Promenad i Nynäs och sen fika. En stor chocolate chip cookie. Måste säga att de vi gör själva är 100 gånger godare. Men det slank ner i magen ändå. När vi hoppade av vid Kvantum kände mina näsborrar den godaste doften på länge. En doft som höjde de julkänslor jag redan hade till 100. Jag kände doften av Lussebullar. Nybakta, varma, mjuka...
Men det blev inga lussebullar ändå. Tyvärr. Istället blev det choklad, och jag kan inte klaga på det direkt.

Snart bär det av till Skogås där jag ska möta Alice. Vad som händer sen vet jag inte riktigt. Vi ska typ möta upp några som varit och bowlat och sen gå hem till någon. Förhoppningsvis kommer jag hem sent ikväll. Hah.

Nej, nu dör snart min syrras ben som jag sitter på.

Puss!

No comments: