Friday, October 09, 2009

nr. 717

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag. Man kan ju tycka att jag borde uppdatera mer på en dag jag är hemma. Men nej, nej. Inte jag inte. Så går det när man har nolla att skriva om. Dagen har i varje fall ägnats åt slappande, promenader, klädvikning och matlagning. Jag gjorde världens grymmaste sallad bestående av isbergssallad, spenatblad, tomater (mormors, extremt goda), gurka, fetaost, kassler och kiwi, och på detta blev det olivolja med örtsalt. Kiwi i sallad är något jag måste ha oftare. Det är grymmaste ingrediensen måste jag säga. Himmelskt helt enkelt. Denna nyttiga middag följdes upp av mängder med glass och några nävar chips. Det började bra i alla fall...

Nu var det tänkt att jag skulle gå och lägga mig. Men jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig imorgon. Jag har stått och velat i säkert 45 minuter nu, och jag har absolut inget att ha på mig. Egentligen har jag ju det, så det är ju lite fel av mig att klaga på att jag inte har något, men om jag vänder på det och säger att jag inte har något jag vill ha på mig imorgon, så låter det bättre. Den situationen är jag i nu i alla fall. Varför kan inte jag ha sån grym fantasi och bara plocka ut lite random saker som simsalabim ser bra ut tillsammans? Suck. Kvällens i-landsproblem kanske?

Kram!

No comments: