Saturday, October 17, 2009

Thank you for this beautiful morning!

God morgon! What a beautiful morning! Det regnar och är allmänt höstruskigt. But I like it! Det känns verkligen att det är höst på riktigt. Hösten ska vara lite ruskig och grå. Alltså, jag liksom bubblar av glädje just nu.

Ikväll kommer Evelina och Alice för att se på film, äta pizza och mysa lite :) I'm really looking forward to it. Men först blir det megastädning. Mitt rum är en enda stor katastrof. Kläder överallt, papper och böcker utspridda över hela skrivbordet, tabletter, salvor och krämer för mina eksem och akne hittar man lite här och där. Om mina kompisar ska kunna ens komma in i mitt rum utan att dö av chock är det bra att jag kör igång.
Men först får ni se två bilder från Operan jag var på med Sofia i torsdags.
Scenen såg ut som i en kloak. Det var fastprejade
nallar och dockor på väggarna...
Innan föreställningen stod"pärlfiskare"
och letade efter pärlor med hjälp av gafflar och knivar...

Sofia tyckte att det var bekvämare utan skor...

Vi hörs senare!

No comments: