Tuesday, October 13, 2009

Snart gamling...

Mina sista timmar som sextonåring... Att bli 17 år känns som ett sånt stort steg. Det känns genast mycket äldre att säga att man är 17 än om man är 16, mer respekt, mer mognad liksom.
Jag sitter och funderar på om jag har ändrats något, och om jag ändrats mycket, dels till utseendet, men också till personligheten. Det är svårt. Jag vill kunna säga att jag mognat, och jag antar att jag gjort det på vissa områden. Medan jag på andra områden fortfarande har en lång väg att gå. Inte för att jag är helt "färdigutvecklad", men vissa saker kommer helt enkelt ta längre tid att mogna. Jag vill fortfarande ha mer tålamod, bli mer givmild, gladare och allt sådant. It's a long way to walk...

Nej, time to get some sleep.
Puss!
Imorgon är jag en äldre Victoria

Jag som mini-Victoria i Rågsved. Helt finn-fri!

No comments: