Monday, October 19, 2009

Glädje glädje glädje!

Hej! Jag är tillbaka efter en helg utan inlägg. Men ni har nog klarat er förstår jag ;)
Jag kämpar med att lägga upp lite småbilder från helgen så att jag slipper återge den i ord. Allt jag kan säga är att jag har haft en underbar helg fylld med skratt och mängder av choklad. Jag har säkert gått upp i vikt, but who cares? Idag blev det back to school och jag måste säga att jag känner mig väldigt skoltrött at the moment. Imorgon är till exempel en dag jag inte ser fram emot, inte för att den är lång, utan för att jag helt enkelt inte har lust. Det märks att det snart är lov. Jag brukar inte känna mig såhär.

Samtidigt som jag är extremt skoltrött är jag också så otroligt glad och nöjd med livet. Jag har inte varit så här på flera flera månader. Jag kan känna mig trött och sliten och ibland inte veta varken ut eller in. Men mitt i alltihopa är jag bara lycklig, och glad, och utomordentligt strålande (oj oj oj vad jag fick till det). Jag vet inte vad det är riktigt, men jag är säker på att Gud har ett finger med i spelet.

Så love to you all.

Happiness is my name

No comments: