Friday, October 16, 2009

Freedaaag

God morgon läsare!
Jag sitter i skolan och håller på att somna. Jag är så sjukt trött! Imorse när jag vaknade kunde jag gjort vad som helst för att få lägga mig ner och somna om. Men disciplinerad som jag är (kan dock diskuteras...) så tvingade jag mig upp och ställde mig i duschen. Av någon anledning ser jag ändå fram emot den här dagen. Detta trots stort uppsatsprov och lite allmänt molnigt. Det ska bli mys att hjälpa till på YD* igen, gå på ungdomsmöte och träffa kompisar.

Operan igår var... speciell. Det var första gången för både mig och Sofia och innan satt vi och spekulerade om hur det egentligen gick till. Vi föreställde oss att det skulle vara som musikal kanske. Fast med operamusik. Men efter att de sjungit fyra låtar utan något prat emellan så förstod vi.. De kommer inte att börja prata. Men det var en upplevelse och det var lätt värt det. Bilder kommer upp imorgon. För idag kommer jag inte hem förrän sent.


Nu kommer jag snart försent till lektionen!
Helena J hälsar! (www.eskaton.blogg.se)

No comments: