Thursday, October 08, 2009

Snart blir jag ett år äldre!

Om några dagar, 6 dagar för att vara exakt, fyller jag år. Spännandee. I brist på annat att göra tänkte jag upplysa er om vad en liten flicka som jag önskar sig på sin stora dag. Mina föräldrar skulle bli glada om jag önskade mig mat på bordet och tak över huvudet, och även om det är bra att ha, så finns det annat som skulle förgylla min vardag lite grann. Följande lista står inte i "önskeordning", högst upp måste alltså inte betyda att det är det jag önskar mig mest, utan det är bara i den ordning jag kommer på...

  • Gilmore Girls säsong 3 och framåt
  • Laptop (man kan väl drömma...)
  • Stor mysig halsduk
  • Presentkort på att ta hål i öronen
  • Smycken - örhängen, armband, halsband
  • Presentkort på: Vila, Vero Moda, Zara, H&M
  • Biobiljetter

Nu vet ni vad ni ska köpa till mig ;) Haha, eller inte :)
Kram!

No comments: