Thursday, October 01, 2009

Jag hatar rubriker

Snart drar Sofia och jag iväg till Alby för att ha vårat individuella val, musikal. Förra veckan var helt okej. Förhoppningsvis blir det ännu bättre den här veckan. Sen drar jag till Elin och sover över där i natt.

Vi hade konditionstest idag. Jag sprang 2,4 km på 12.56 minuter. Jag är riktigt nöjd faktiskt. Det var bättre än vad jag trodde. Hade jag inte stannat och gått några gånger hade jag nog fått bättre tid dock. Man var tvungen att få under 12 minuter om man ville ha bra betyg. Men det tar jag nästa år! Jag mådde helt sjukt illa efteråt. Så jag köpte en macka i kafeterian, med tomat i. Tror du inte att tomaten ramlar på mitt vita linne? That's just my luck. Nej, sen var det historiaprov. Det var verkligen svårt. Tre frågor man kunde skriva svaret på, annars var det bara att para ihop händelser och rita kartor. Det låter lätt, men trust me, det var allt annat än lätt. Får jag VG på det där är det ett mirakel.

Nu på rasten har jag och Marianne suttit och tittat på brudklänningar och vigselringar. Haha, vilket liv...

Kram!

No comments: